Skocz do zawartości

niuniek24w

Użytkownik
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O niuniek24w

  • Tytuł
    S C E
  • Urodziny 05.06.1981

Informacje o profilu

  • Model auta
    Scenic II PH I+LPG
  • Silnik (typ i moc)
    1,6 16V
  • Rocznik auta
    2003
  • Lokalizacja
    Przemyśl
  1. Pracą kierunkowskazów steruje moduł UCH.
  2. Zapewne wilgoć w module haka. Miałem ten sam problem.
  3. Po wymianie tego czujnika pojawił się błąd wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Cewka wymieniona i auto chodzi jak nowe.
  4. Odkopię temat. Kolega ma problem ze swoim Scenicem II. Samochód chodzi koślawo jakby na trzy gary, szczególnie na wolnych obrotach. Błąd DF119 Sygnał Czujnika wału rozrządu: 1 DEF -Zęby wałka rozrządu, 2 DEF- Pomiar przesunięcia poza polem. Wymienił czujnik położenia wału jednak to nie rozwiązało problemu. Gdzie leży problem?
  5. I nie mogę dołożyć?
  6. Poszukuję numerów czujników TPMS do mojego SCENIC II -VIN: VF1JM0J0H28972908. Dialogys wskazuje na zawór radiowy koła : 82 00 281 339
  7. A sorry z telefonu piszę i nie widzę profilu.
  8. Słuchaj może zrób adaptację przepustnicy CLIPem.
  9. Sonda wymieniona i po problemie.
  10. @uio wtyczka i przewody sprawdzone i są całe. Jak odczytuje parametry cały czas jest aktywne podgrzewanie sondy. Napięcie waha się pomiędzy 0,230 - 0,550 mV (około). Teraz mam dodatkowy błąd:
  11. Witam. W dniu dzisiejszym żona jechała autem i wyskoczył jej komunikat na desce: "sprawdź emisję spalin", service i check. Podłączyłem auto pod CLIPA i mam taki błąd. Czy to oznacza, że sonda do wymiany? Dodam, że po skasowaniu błąd wraca ale nie zapala się service .
  12. Na Youtube jest mnóstwo poradników.
  13. U mnie słychać ten sam dźwięk i też rano.
  14. Sprawdziłem na zimnym - temperatura 12 stopni. Zapalił za drugim razem. Jak nie zapalił słychać było to terkotanie.
  15. Jak uda Ci się zdiagnozować problem proszę napisz bo i mnie trapi ta przypadłość.
×