Skocz do zawartości

Kurator

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O Kurator

  • Tytuł
    S

Informacje o profilu

  • Model auta
    scenic
  • Silnik (typ i moc)
    2.0 16V
  • Rocznik auta
    2000
  • Lokalizacja
    mazowsze
  1. Problem rozwiązany, ale dopiero po wymianie komputera. W starym prawdopodobnie spalona była ścieżka odpowiedzialna za pracę 2 i 3 cylindra.
  2. Pytałeś skąd nadaję. Z okolic Płocka.

    1. ZygaM

      ZygaM

      Dzięki, myślałem że bliżej, że z moich okolic.

  3. Aaa.... Teraz się dopatrzyłem, że muszę mieć co najmniej 20 postów, by móc pisać na pw.
  4. Potwierdzam. Możesz zadzwonić do mnie to będzie szybciej.
  5. Czy moja prośba jest zbyt daleko idąca? A może jakaś inna pomocna rada?
  6. To i dobrze bo trochę znam ten język.
  7. Witaj Gaijin! Rozumiem, że ubiliśmy interes. Adres wysłałem Ci w odpowiedzi na maila. Mam nadzieję że skutecznie, bo jeszcze niezbyt rozeznaję się w technice forumowej komunikacji.
  8. Prześlij na maila, to podam Ci adres. Ja jestem zbyt młodym forumowiczem bym mógł pisać na pw.
  9. Tak zrobiłem tzn. dałem do "specjalisty". Pierwsza jego diagnoza; sterownik mokry, trzeba kupić drugi. Drugi sterownik po paru dniach badania w celu zdjęcia imo - też mokry. Teraz kiedy cała zabawa trwa już trzy tygodnie słyszę że obydwa sterowniki popalone. Normalnie ręce i piersi opadają. W moim przypadku problem dotyczy 2 i 3 cylindra. Jeśli mogę, to proszę o zdjęcie jak wyżej, ale do 2 i3 cylindra.
  10. Teraz jestem spokojniejszy. Dzięki!
  11. Witam! Na zdjęciach nie widzę radia, ale jeśli jeszcze jest, to jestem chętny.
  12. ?. Mógłbyś rzucić więcej światła na ten fragment? Dzięki za odpowiedż. Nie zareagowałem od razu bo byłem odcięty od netu.
  13. Czy jest możliwa bezproblemowa wymiana komputera na inny używany? Jak zachowa się immo i reszta systemów? W moim przypadku potwierdziła się reguła, że nieszczęścia chodzą parami. Po wymianie skrzyni biegów,okazało się, że silnik nie pali na dwa cylindry z winy kompa. Fachowiec twierdzi (po badaniu sterownika), że usterka dotyczy wolnych obrotów na tych cylindrach. Naprawa u niego kosztowałaby 800zł i raczej zalecił poszukanie zamiennika. Ponieważ mam większe zaufanie do Waszych kompetencji, stąd prośba o rozwianie moich wątpliwości.
  14. Zadziwia mnie, że jesteście zadowoleni gdy spalanie utrzymuje się wam ok. 10l. Ja jeżdżąc głównie po drogach gdzie setkę można dotknąć rzadko, mam wg kompa średnio 6,8l , a spalanie chwilowe często 5-5,5l/100km.
×