Neo

Użytkownik
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Neo

  • Tytuł
    S C E
  • Urodziny

Informacje o profilu

  • Model auta
    SCENIC II
  • Silnik (typ i moc)
    2.0 16v + LPG
  • Rocznik auta
    2003
  • Lokalizacja
    12
  1. A czy wiecie z auta o jakim kolorze ona pochodzi ?
  2. Witam, Szukam kierownicy skórzanej do Scenic II Ph I w kolorze grafitowym jak na foto w załaczeniu - stan bardzo dobry - do założenia.
  3. Witaj, Czy nadal szukasz felg jak na pierwszym zdjęciu ? Na dniach będę swoje sprzedawał. Pozdrawiam
  4. Jak w temacie kupię mechanizm otwierania otwierania/zamykania szyby elektrycznej prawy przód do Scenica II PH I z 2003r. Mechanizm ten różni się od wielu dostępnych choćby na Allegro. Ma inny sposób mocowania szyby oraz linka jest w pancerzu.
  5. Minęło półtora roku od wymiany termostatu i niestety termostat Vernet rozpadł się na kawałki. Poniżej przedstawiam zdjęcie tego złomu. Na dodatek część która odpadła została gdzieś w obudowie termostatu. Także jeśli ktoś ma w zamiarze wymianę tego elementu to polecam tylko oryginał. Na Allegro znalazłem o 30 zł od Verneta ale pewnie jakość o wiele lepsza. To tak gdyby ktoś zmagał się z tym tematem.
  6. Neo

  7. U mnie mam problem z szybą przednią prawą ( pasażera ) a mianowicie kiedy chcę ją opuścić kiedy jest zamknięta działa normalnie czyli się opuszcza ale kiedy jest opuszczona np: do połowy i próbuje ją podnieść to opada o kilka centymetrów, następnie po drugiej próbie podniesienia znowu opada o kilka centymetrów i zawsze przy trzeciej próbie jej podniesienia podnosi się normalnie i wówczas się zamyka do końca. Problem ten występuje niezależnie kto tej czynności dokonuje - kierowca czy pasażer ze swojego przełącznika. Czy to może być tylko uszkodzony moduł czy może być inna przyczyna ?
  8. Szukam klapy wlotu powietrza do fitra pyłkowego.
  9. nie zamyka się klapa na nagrzewnicy Jak temu zaradzić ? Jest jakiś patent na to ?
  10. Witam wszystkich, Szukałem na forum ale nie znalazłem takiego samego lub chociaż podobnego problemu do mojego, a mianowicie: mam silnik 2.0 16V + LPG i w momencie gdy nie korzystam z klimatyzacji z nawiewów w chłodne dni leci ciepłe powietrze, a w upalne dni bardzo gorące powietrze - zaznaczam, że climatronic jest ustawiony na minimum czyli 15 stopni. Powoduje to, że w kabinie jest jeszcze cieplej niż na zewnątrz - a w gorące dni wręcz upalnie - pomimo wyłączonego ogrzewania, które zimą działa normalnie. Pierwsze moje podejrzenie padło na dolną osłonę silnika ponieważ myślałem, że przez to, że mam zamontowany gaz oraz na fakt, że silnik nie należy do najmniejszych nie ma w komorze silnika odpowiedniej cyrkulacji powietrza i gorące powietrze wpada przez nawiewy do kabiny. Niestety po jej demontażu sytuacja w zasadzie się nie zmieniła i nadal przez nawiewy do kabiny dostaje się gorące powietrze. Jeśli ktoś miał podobną sytuację bądź też spotkał się z tym problemem to bardzo proszę o podpowiedź co może być powodem takiego stanu rzeczy.
  11. A co w tym przeszkadza ?
  12. Mam już altka i teraz jeszcze jedno pytanie: czy ktoś wymieniał już alternator bez demontażu całego przodu. Chodzi mi o to czy jest opcja dostania się do niego od koła i opuszczenie silnika z jednej łapy.
  13. Dzięki za informację ale mam jezscze pytanie czy to jest valeo czy bosch bo w serwisie nie wiedzieli a mówili że mogą się różnić mocowaniami.
  14. Podaję VIN VF1JM0U0629528422 Pewnie tak ale auto stoi 1000 km od domu i nie mam czasu na zabawę w demontaż, a następnie zawożenie do regeneracji. Po prostu kupuję, wymieniam i jeżdżę dalej
  15. Wczoraj sprawdzone i niestety nie ma ładowania. I teraz pytanie czy po numerze VIN można sprawdzić jaki mam zamontowany alternator. Od razu zaznaczę, że nie mam jak fizycznie tego sprawdzić ponieważ auto stoi 1000 km od mojego obecnego miejsca pobytu, a chciałbym zakupić cały nowy lub regenerowany alternator.