Skocz do zawartości

pawbar79

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O pawbar79

  • Tytuł
    S

Informacje o profilu

  • Model auta
    renault scenic FL
  • Silnik (typ i moc)
    1600 16v
  • Rocznik auta
    2000
  1. witam. Mam pytanko: gdzie sie znajduje i jak ewentualnie wymienic filtr kabinowy??? czyzby byl z prawej strony za schowkiem??? jak sie do niego dobrac??? Tak pytam gdyz mam delikatny problem z wilgocią - marzna szyby od wewnatrz - wiec chyba to bedzie przyczyna.Poza tym, zauwazylem,ze gdy zostawiam szczeniaka na dluzej ale z wylaczonym wentylatorem, to problem jakby " slabnie ". Czy ide dobrym tropem???? dzieki za pomoc. SCENIC 1.6 16v + LPG 2000 ROK PO Lifcie.
  2. dokladnie tak samo u mnie bylo ) tak jak mowisz - odlacz lpg od zasilania aku i sprawdz co to dalo ) wydaje mi sie ze wlasnie tutaj jest problem , ale.... DIABEL TKWI W SZCEGOLACH )
  3. ESPERA !!!!!! to byl tzw strzal w 10 ) BINGO !!!!!!!!!!!!!
  4. osobiscie z doswiadczenia wiem ze odpalanie awaryjne na zimnym silniku nie ma najmniejszego sensu - i tak nie odpali - glowna przyczyna jest zbyt niska temp w parowniku i nie " przemiesza " gazu,szkoda aku. powiedz czy w twoim przypadku jak nie odpalal to miales uczucie ze kreci na sucho??? i czy jak juz zalapal po ktorejs probie to czy strasznie przebieral??? - tak jakby dostawal malo Pb??? jesli tak..... tylko i wylacznie sterowanie lpg. a tak apropos.... diodami na centralce osobiscie sie nie sugeruje.... lepiej posluchac wtryskow )
  5. na poczatku proponuje " pobawic" sie elektrozaworami - w czasie pracy silnika odlaczac i zalaczac zasilanie bezposrednio na stykach.jesli sa w porzadku to powinienes miec delikatny skok obrotow w trakcie przechodzenia na lpg. sam pomysl odpiecia lpg od aku - mozesz sprobowac w ten sposob..... cos powinno sie dziac;-)) a takie jedno pytanko jeszcze ..... probowales na cieplym silniku odpalic bezposrednio na lpg??? ( przytrzymac centralke w czasie rozruchu ). jesli tak i sie udalo - to odpowiedz moja na twoje dolegliwosci.... tylko i wylacznie sterowanie lpg!!!!!!!!!! nie grzebaj w czym innym tylko od tego zacznij - szkoda czasu, nerwow i pieniedzy ... ( zawsze cos sie urwie )) ). daj znac co i jak bo sam jestem ciekaw czy u mnie bylo to samo czy tylko tzw zbieg okolicznosci ))
  6. witaj robert1973 tak sie sklada ze u mnie tak samo sie dzialo-nikt nie byl w stanie tego poprawic.tez przerabialem tematy: swiece, czujnik polozenia walu, filtry i wszystko comozliwe;-)) jeden taki " super" mechanik nawet stwierdzil ze " te typy tak maja " i kazal krecic na 2-3 razy.ale mnie zaczelo to gnebic i poniewaz jestem bardzo uparty.... znalazlem przyczyne;-)) w moim przypadku " prowodyrem" calego zamieszania byla..... instalacja lpg. calosc chrzanily czujniki temp powietrza na reduktorze i na dolocie listwy zasilajacej - poprostu czujki i komputer nie zalaczaly sie w tryb Pb zaraz po rozruchu i zostawal na gazie.objaw byl taki jakby krecil na sucho i nie dostawal paliwa ( rozbieralem nawet pompe paliwa ) - ale dostawal.... gaz od samego poczatku rozruchu a nie dopiero jak nabral optymalnej temperatury.dostawal lpg a te silniki na zimno nie odpala za fiksa. tak wiec jesli masz instalacje..... proponuje zaczac od tego... powodzenia.
  7. dziekuje kolego..... Bardzo mnie to zastanawialo.... teraz juz moge spac spokojnie )))
  8. Witam. Mam takie pytanko : mianowicie zastanawia przednia szyba zod strony kierowcy.Otoz, kiedy wylacze zaplon i zostawie uchylona szybe, to jeszcze przez chwile mam prad " na guzikach" i moge ja jeszcze domknac pomimo,ze juz teoretycznie pradu nie powinno byc. tak wiec.... CZY TO NORMALNE ????????????? dzieki za pomoc.
  9. witam ponownie -po jakims czasie nieobecnosci ))) prawdopodobnie znalazlem przyczyne " swoich" dolegliwosci.... otoz na 99% obstawiam ze winne jest sterowanie gazem.zauwazylem ze czasami nie zalacza sie instalacja - czasem znowu nie wiadomo kiedy i z jakiego powodu sie rozlacza i przechodzi w tryb benzyny - ( niski poziom lpg w butli nie wchodzi w rachube bo do tego nie dopuszczam ) co by tlumaczylo " przerzucanie na benzyne. tak wiec sprobowalem pare dni pojezdzic tylko na benzynie bez uzywania lpg i zauwazylem ze palenie na zimnym sie poprawilo.nie wiem czy to kwestia akurat tego czy tylko zbieg okolicznosci - ale..... czas pokaze ))))))))))) poki co jezdze i nie narzekam )))) SZEROKOSCI NA DRODZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. Kolego UIO.gdybys byl tak laskawy i doradzil mi z ta pompa.... jest sens zeby ja wymieniac???? choc juz sam nie wiem - moze najpierw ja sprawdzic pod katem cisnienia,jakire jest w stanie wytworzyc,tylko nie bardzo wiem jakich wartosci sie trzymac.... serdeczne dzieki za pomoc.
  11. Wlasciwie to pompy akurat nie bralem pod uwage-byla wyciagana jakies 2 m-ce temu i czyszczona bo kiedys sie zapchala i trzeba bylo ja czyscic. ale skoro trzyma i daje dobre cisnienie to czy jest sens ja wymieniac?? przypomne tylko ze komp nic nie " gadal" o dawce paliwa... wszystko niby ok a jednak.....
  12. Witam wszystkich forumowiczów. Być może w gronie fachowców znajdę "pomocną dłoń". Mój problem może niektórym wydać się błachy,lecz mnie już zabrakło pomysłów na rozwiązanie tej zagadki. Otóż mam problem z rozruchem na zimno.Silnik zachowuje się tak,jakby nie dostawał pełnej dawki paliwa-ciężko mu załapać,a jak już załapie ( czasem po 2 a czasem po 5 próbie) to przez moment "przebiera",jakby bylo malo paliwa. Sprawdzałem mojego szczeniaka na wszystkie możliwe sposoby ( u mechanika, nie metodą "prób i błędów) m.in; ciśnienie na pompie,czy paliwo sie nie cofa,wtryski,nowe świece,silnik krokowy,przewedy do cewek wszelkie możliwe czujniki i nic....... wciąż ten sam problem,jak postoi i ostygnie to nie moze załapać na benzynie,więć zmuszony jestem odpalać na gazie " oszukując" komputer.narazie mi sie udaje,ale co będzie w zimie???????? chyba nie nadążę z kupowaniem akumulatorów.a co najciekawsze,jak się już zagrzeje, to pali i smiga bez zarzutów. więc gdzie szukać przyczyn???? PROSZĘ O POMOC bo wnet osiwieję. scenic 1600 16V 2000r po lifcie. Z góry dziękuję za pomoc.
×