Skocz do zawartości

darek9999

Użytkownik
  • Zawartość

    167
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O darek9999

  • Tytuł
    S C E N
  • Urodziny 05.04.1977

Informacje o profilu

  • Model auta
    scenic I
  • Silnik (typ i moc)
    1,6 16V
  • Rocznik auta
    2002
  • Lokalizacja
    7
  1. Tak na logikę to przy tym niezmienionym otwarciu przepustnicy spalanie na komputerze nie powinno ani wzrosnąć, ani spaść. Komputer dalej podaje tą samą ilość benzyny choć jest to podawanie wirtualne. Co innego gdy ze względu na kaloryczność gazu spada prędkość. Wtedy mocniej wciskamy gaz i przy tej samej prędkości jak na benzynie rzeczywiście spalanie (wirtualne) może wzrosnąć. Oczywiście warunki eksperymentu muszą pozostać identyczne.
  2. Sam jestem zaskoczony jak dobrze się sprawdzają. Są zaskakująco ciche. Nie noszą żadnych objawów zbyt dużego zużycia. Ja jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Samochód to Xsara Picasso.
  3. Dębica Navigator 2. Całoroczne sprawdzone w boju. Zimą, latem, na mokrym, na suchym.
  4. Masz uszkodzony.....alternator. po prostu. W skrócie, bo nie ma co się rozwodzić. Uszkodzenie jednej z diod czy uzwojenia wykrywane jest przez regulator. Kiedyś objawiało się to żarzeniem lampki. Dziś wywala ją całkowicie. Często usterka objawia się po rozgrzaniu alternatora. Wkrótce będzie na stałe.
  5. Wejdą? TO chyba wręcz mało powiedziane. To wszystko oryginalne rozmiary. Łącznie z ET felgi.
  6. darek9999

  7. http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/amortyzatory.html
  8. Nie tylko mojej wypowiedzi nie rozumiesz. Ale mogłbyś byc grzeczniejszy, bo chciałem ci pomóc. Naprowadzić na miejsce gdzie może występować usterka. Nie rozumiesz mojej wypowiedzi bo nic w ząb nie masz pojecia o elektryce. Wiec pisanie że nic nie wniosła to raczej problem w twojej ignorancji niż w mojej merytoryce. Jesli wolisz czyścić masy w lampach niz przyjrzeć się dobrze zegarom, tylko dlatego,że to trudniejsze niż bezmyślne wyjmowanie żarówek (cytat:" Nie mogę znaleźć tych punktów masowych, wszystko ciasno poupychane, masakra") to rób tak dalej. Twój wóz i ciebie będzie wiózł. Szukaj dalej. Amen
  9. A lampy z tym "niecałkowitym brakiem masy" swieciły? Nie robiła się choinka z tyłu? Bo rozumiem, ze w omawianym tutaj przypadku lampy działają w najlepsze! Wiec co tu poprawiać. Już pomijam fakt, że im większy płynacy prąd w obwodzie tym szybciej wychodzą wszystkie "niecałkowite braki masy".
  10. Wymieniłeś sprawne żarówki na sprawne. Poprawiłeś sprawne kontakty. Więc chyba dobrze że się nic nie zmieniło? Chciałbyś żeby światła przestały działać ? Co miało to dać? Nic ci nie daje do myślenia że pulsuje ci kontrolka ABSu razem z kontrolką kierunkowskazów. Dwa oddzielne sprawne układy, które łączy sąsiedztwo lampek na desce. Wracając do samych lamp i tego co z nimi robiłeś. Brak styków, czy masy w lampie miałby nie wpłynąć na jej działanie, a na wpływać na kontrolki? Jaki to ma sens?
  11. Ewidentnie masz choinkę na zegarach. Normalnie prąd płynie przez żarówkę do masy. W twoim przypadku płynie przez żarówkę od kierunkowskazów tzn w kontrolkę, ale nie spływa do masy, bo jej tam nie ma tylko styk masowy wspólny dla obu kontrolek i "wpływa" do kontrolki absu i po drugiej stronie znajduje sobie zamknięcie obwodu.
  12. Masy, masy, ale na zegarach.
  13. I może resetuje się komputer? Też to miałem. Winna była świeca. Na benzynie wstępowało sporadycznie. Na gazie dość często. Szczególnie przy przyspieszaniu.Warto spróbowac pójść też tym tropem.
  14. Jak oryginalny to chyba przez.... Renault. Ale poważnie. Jedź do mechanika i zleć wymianę rozrządu. Za graty zapłacisz trochę więcej, za wymianę trochę mniej. Ale masz gwarancję. Masz pewność, że gdyby coś zaczęło gwizdać, świstać to jedziesz do gościa i człowiek rozbiera od nowa. Wymienia rolkę czy napinacz. Przecieka pompa? No to wymiany! Przecież jest gwarancja. Gdyby pękł pasek masz choćby namiastkę tego, że będzie partycypował w kosztach. Kupując samemu mechanik za nic nie odpowiada. Rozrząd robi się od wielkiego dzwonu. Daj zarobić zawodowcowi , a i ty przy okazji dostaniesz coś w prezencie. Święty spokój.
  15. Powiedz mu, żeby nie robił z ciebie idioty. Dla średnio rozgarnietego elektro mechanika sprawa jest wręcz banalna. Cyka automat i wyrzuca bendiksu, ale nie podaje napięcia na silnik. Wieniec? A co z bendiksem? Gdy jest źle dobrany rzeczywiście może dochodzić do zgrzytów. Ale po pierwsze je słychać, a po drugie widać to po zniszczonych zębach bendiksu. Ale najważniejsze w tym przypadku. Nie kręci się silnik rozrusznika.
×