Skocz do zawartości
Damian2x

wymiana płynu chłodniczego

Recommended Posts

Mam mały kłopot szukałem płynu Glaceol RX typ D wg. książki W. Sobolewskiego ale lipa w sklepach pewnie tylko aso renault ma go w swojej dyspozycji mozna do tego co jest teraz a niewiem co jest teraz wlane wlać Dynagel..?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Tak

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ja śmigam na Dynagelu :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ja też na dynagelu będę śmigał a powiedzcie mi jeszcze co wlewać jaki?:

Płyn hydrauliczny

Skrzyni przekładniowej

Olej do wspomagania

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Płyn hydrauliczny
DOT4
Skrzyni przekładniowej
Tranself 75W80
Olej do wspomagania
ATF220

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

jaki płyn do chłodnic polecacie/stosujecie do swoich sceniców?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

czyli konkretnie?jestem zielony w tym temacie.K2?może być?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Witam!

Nie zakładam nowego tematu, bo rzecz ma się podobnie...

Jestem po wymianie magistrali wodnej (węże chłodnicy), gdyż było podejrzenie, że stary wąż przecieka czego zauważalnym skutkiem miało być ciągłe dolewanie płynu do chłodnicy.

Mechanik wąż wymienił, jednak podczas demontażu zauważył ślady płynu chłodzącego na wentylatorze chłodnicy i w tej chwili podejrzewa,że przyczyną ubytku płynu mogła być uszkodzona chłodnica (więc niekoniecznie węże).

Co Wy na to? Miał ktoś podobny problem? Ja przypuszczam, że jeśli poprzedni wąż był nieszczelny, to mógł przecież pluć płynem również na chłodnicę i niekoniecznie to musi oznaczać jej uszkodzenie. Na razie będę obserwował czy płynu nadal ubywa.

Pozdrawiam i proszę o uwagi.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

dobrze mowisz, wszystko obmyj i osusz i obserwuj,

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

A ja nawet nie wiem jaki mam. Gdyby trzeba było dolać to można borygo ?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta