Skocz do zawartości
sebap

Renault Modus silniki diesla.

Recommended Posts

Witam i jak w temacie. Ojciec pomału zaczyna szukać auta bo w jego obecnej Sienie w maju wychodzi legalizacja butli. Scenic dla niego i mamy za duży więc pomyślałem o Modusie. Niedługo będą do kupienia 2 pewne sztuki po delikatnych stłuczkach ale z silnikami diesla. Oba rocznik około 2005-2006. Czego bać się w tych silnikach oprócz wtrysków?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Turbiny i panewek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podobno autko bardzo przyjemne - znajomy takiego miał tyle że benzynkę.

Sytuacja analogiczna jak w przypadku meganki i scenika czyli większość części mechanicznych współzamienna z clio a atutem jest więcej miejsca w środku i nieco wyższa pozycja za kierownicą.

No i trzeba się przyzwyczaić bo piękne toto nie jest ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakie koszty zmiany panewek? Tylko korbowe czy tłokowe też? Turbinka 700, wtryski po 350. Chyba dobre ceny?

...wyższa pozycja za kierownicą.

O to właśnie chodzi bo ojciec w styczniu 64 lata kończy więc lepiej wsiadać do Modusa jak do Sieny

No i trzeba się przyzwyczaić bo piękne toto nie jest ;)

Jemu to akurat absolutnie obojętne :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jakie koszty zmiany panewek?
150
Tylko korbowe
tak
Turbinka 700, wtryski po 350. Chyba dobre ceny?
podejrzanie niskie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
robią
to drogo
po regeneracji
zaworek to 300 więc jaka to regeneracja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do turbin to mam na miejscu z gwarancją, bez przesyłek, bez jeżdżenia. Co do wtrysków nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem ;). Znaczy o dieslach mam jakieś tam pojęcie ale niewielkie.

Co do tych 2 egzemplarzy, które będą to na pewno je w razie czego prześwietlę, sprawdzę ile turbo pompuje pod obciążeniem itp. Dwumas jest w tych motorach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie ale podaj VIN

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jeszcze. Auta stoją jeszcze na placu u żabojadów :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie ten temat ale nie dotyczy Scenica tylko Modusa więc tutaj spytam.

Uio, można prosić? VF1JP0FF543344674.

Ile ma koni?

Ma dwumas?

Ma Fap?

Układ wtryskowy Delphi czy Siemens?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czerwie%c3%91 dyna Nr rejestracyjny AS680LP Data produkcji 04 2010 kryteria techniczne kryteria techniczne kryteria techniczne Numer fabryczny pojazdu WA32264 Poziom wyposażenia EA3 Uzupełnienie poziomu wyposażenia SAN913 Uzupelnienie serii limitowanej SAN513 Kod barwy TENNJ Tapicerka foteli DRAP19 Kolorystyka wnętrza HARM04 Kraj pod względem techniczno-prawnym TLFRAN Typ silnika K9K Typ plus wyznacznik silnika K9K766 Numer fabryczny silnika D448494 Typ skrzyni biegów JR5 Typ plus wyznacznik skrzyni biegów JR5322 Numer fabryczny skrzyni biegów A010632 Bagażnik dachowy/relingi dachowe SBARTO-Bez relingów dachowych Czujnik odległości RDPROX-Z czujnikiem odległości Dodatkowe oznaczenia RENAULT Dodatkowe reflektory PROJAB-Przednie światła przeciwmgielne Długość podwozia LONG-Długie podwozie Elektromagnetyczna blokada zamków Tak Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy Nie Faza dokumentacyjna PHAS2 Jednostka licznika Kilometry Język systemu syntezy mowy Bez systemu syntezy mowy Kolor TENNJ Koło zapasowe RSEC01 Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia RETC Lusterko wsteczne w kabinie z widokiem na dzieci Bez lusterka wstecznego w kabinie z widokiem na dzieci Marka opon Mocowanie standardowe Norma ochrony środowiska E04A Odcień szyb VSTLAR-Mocno przyciemniane szyby boczne i tylne Ogrzewanie fotela SGSCHA - Fotel bez ogrzewania Osłona bagażnika Tak Osłona tarczy koła Nie Poszycie fotela Welur Regulator prędkości SSRV-Bez regulatora prędkości Rodzaj dachu Dach normalny Rodzaj klimatu Klimat umiarkowany Rodzaj nawiewu-ogrzewania. Klimatyzacja regulowana Rodzaj paliwa lub sposób zasilania Olej napędowy Rozbrojenie DECA06 Różne funkcje PRSTL1 Różne funkcje SSPTPR Różne funkcje SPREST-Bez różnych funkcji Schowek Tak Spryskiwacz reflektorów Nie System lokalizacji i pomocy SLOCAS-Bez systemu lokalizacji i pomocy System mocowania bagażu SFIRBA - Bez siatki do mocowania bagażu System monitorowania ciśnienia powietrza w oponach SDPRPN System ostrzegania o zanieczyszczeniu (OBD) Z systemem ostrzegania o zanieczyszczeniu oleju napędowego (OBD) Tablice wskaźników TBOR04 Tylna szyba sterowana elektrycznie LVAREL-Pojedyncza z elektrycznym podnośnikiem Tylne kurtyny SSRIDO-Bez kurtyny Typ akceptacji HRECOM Typ elektrycznego podnośnika przedniej szyby LVAVIP-Szyba kierowcy - impulsowy z funkcją zapobiegającą przycięciu / Szyba pasażera - impulsowy z funkcją zapobiegającą przycięciu Typ felg Felgi 15'' Typ lusterek zewnętrznych RET03-Zewnętrzne lusterka wsteczne 03 Typ maty SNSTAP Typ mechanizmu włączania wycieraczek ALEVA - Automatyczne wycieraczki i automatyczne włączanie świateł Typ przednich foteli SGAV03 Typ reflektorów Reflektor 02 Typ silnika MF Typ skrzyni biegów/liczba przełożeń 5-biegowa mechaniczna skrzynia biegów Typ tylnego fotela BQTMAN Typy radioodtwarzaczy RAD02 Układ ABS Tak Układ napędowy 4x2 Umiejscowienie kierownicy Z lewej strony Uzupełnienie otoczenia silnika Non Wersja L DYB 15E E4 Wersja z bocznymi poduszkami powietrznymi Przednie poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne Wstępny filtr paliwa Bez zewnętrznego filtra pompy Wyposażenie dla dodatkowego napędu SPRGAZ Wyposażenie zewnętrzne ACEXT1 Wytyczne techniczne (patrz tabliczka owalna) CEE1 Zabudowa marki podwykonawczej SERIE Zabudowa wersji SAN613 Zagłówek tylnego fotela ATAR-Tylny zagłówek Zderzaki w kolorze nadwozia Zderzak satynowany w kolorze nadwozia Zewnętrzne oznaczenie SSAPEX Światła dzienne SRUNLI - Bez świateł do jazdy dziennej Żarówka ksenonowa Bez żarówek ksenonowych BEZ FUNKCJI MODEL KATALOG GAMY WERSJA HANDLOWA ZAG£ÓWKI TYLNE Z AKCESORIAMI ZEWNÊTRZNYMI 01 BEZ WSTÊPNEGO NAPRʯENIA TYL PASA BEZPIECZEÑSTWA BEZ LUSTERKA WST DO OBSERWACJI DZIECI KLIMAT UMIARKOWANY WYKOÑCZENIE WNÊTRZA: 04 BEZ ZEWNÊTRZNEJ ETYKIETY POKRYCIE SIEDZEÑ TKANINA 19 BEZ DODATKOWEGO PRZYSTOSOWANIA KIEROWNICA Z LEWEJ STRONY POKRYCIE SIEDZEÑ: TKANINA LUB PLUSZ SPRZEDA¯ POJAZDÓW DLA FLOT SPECJALNYCH: BEZ SPECJALNEGO WYPOSA¯ENIA HOMOLOGATION RECEPTION COMMUNAUTAIRE METALOWE OBRÊCZE KÓ£ 15' BEZ DODATKU OKREŒLAJ¥CEGO EDYCJE LIMITOWANE PRZEDNIE ŒWIAT£A PRZECIWMGIELNE ZDERZAK SATYNOWANY W KOLORZE NADWOZIA FOTEL BEZ OGRZEWANIA DOKUMENTACJA FAZA 2 OKRES OBJÊTY DOKUMENTACJ¥ 2008 063 KW KO£O ZAPASOWE 01 NORMA EMISJI EURO 4 OGRANICZENIA ZWI¥ZANE Z OCHRON¥ ŒRODOWISKA EUROPA ROZSZERZ 1 BEZ DODATKOWEGO SCHOWKA DIESEL KLASA SILNIKA MF BEZ OS£ONY BEZ FUNKCJI PRODUKTU PODWOZIE D£UGIE BEZ UK£ADU OKREŒLANIA PO£O¯ENIA I POMOCY POZIOM WYPOSA­ENIA EA3 ZEWNÊTRZNE LUSTERKA WSTECZNE 03 FUNKCJA STYL BEZ ZABEZPIECZENIA TARCZY KO£A ELEKTRYCZNE BLOKOWANIE DRZWI REFLEKTOR 2 TYLNA SZYBA STEROWANA ELEKTRYCZNIE PRZEDNIA SZYBA Z IMPULSOWYM STEROWANIEM ELEKTRYCZNYM BEZ ZEWNÊTRZNEGO FILTRA PALIWA LUSTERKA ZEWNÊTRZNE W KOLORZE NADWOZIA ŒWIAT£A + WYCIERACZKA AUTOMATYCZNA BEZ SYNTEZY MOWY FUNKCJA KONTROLI ODLEG£O¦CI ELEMENT STERUJ¥CY RADIOODTWARZACZEM 1 MONOCORPS X77 FAMILLE X77 (AV P ) BEZ DRZWI ZA£ADUNKOWYCH JEDNOSTKA NAPÊDOWA Z OBD DIESEL WYM TECHNICZNO-PRAWNE FRANCJA BEZ UK£ADU ESP BEZ ¯ARÓWKI KSENONOWEJ PODUSZKA POWIETRZNA PRZEDNIA BOCZNA Z KURTYN¥ BOCZNE I TYLNE PRZYCIEMNIANE SZYBY DACH ZWYK£Y SILNIK K9K BEZ SPRYSKIWACZY REFLEKTORÓW BEZ REFLEKTORA DZIENNEGO SCHOWEK/ P£YTA POD£OGOWA JEDNOSTKI LICZNIKA W KILOMETRACH BRAK SIATKI PRZYTRZYMUJ¥CEJ BAGA¯ MARKA OPON: OPONY STANDARDOWE CZERWIEÑ DYNA KLIMATYZACJA Z REGULACJ¡ BEZ RELINGÓW DACHOWYCH UK£AD ABS BEZ REGULATORA PRÊDKOŒCI MARKA RENAULT BEZ KONSOLI SUFITOWEJ TABLICA WSKA¬NIKÓW 04 BANQUETTE ARRIERE A REGLAGE MANUEL BEZ CZUJNIKA CIŒNIENIA POW W OPONACH BEZ FILTRA OSADNIKA NAPÊD 4X2 FOTEL PRZEDNI TYP 03 5-BIEGOWA MECHANICZNA SKRZYNIA BIEGÓW BEZ MAT POD£OGOWYCH RADIO NR 02 BEZ DODATKOWEGO OPISU/BEZ SERII LIMITOWANEJ SANS AIRBAG FRONTAL ARRIERE Nie ma dwumasy. fapa. Delphi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko, że nie Simens. Trzeba się bardzo bać pompy i wtrysków Delphi? Przebieg 48tys na 100% oryginalny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Poprawili, jest lepiej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :picie:.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie mam. Ten modus ma już ponad 7 lat i przebieg 48600km. Rozrząd jeszcze oryginalny. Kiedy by go należało wymienić?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

natychmiast!!!  Mnie uczyli, że co 4 lata lub 120tyś km. Chociaż ostatnio pojechałem moja służbową octavią 3  w dieslu z silnikiem 1,6 i powiedzieli, że rozrząd starcza na 6 lat lub 180 tys km.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie no, te 7 lat spokojnie, szczególnie z tym przebiegiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×